ATATÜRK PARKI PROJESİNDE ÇALIŞMALAR BAŞLADI

24/06/2026 Çarşamba
Şuhut Belediyemiz ilçemizin en önemli sosyal yaşam alanlarından birisi olan Atatürk Parkı’nda yenileme çalışmalarına başladı. Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, “Şuhut’a yakışan, vatandaşlarımızın her mevsim keyifle vakit geçirebileceği yeni bir yaşam alanı oluşturuyoruz” dedi.
Şuhut Belediyemiz ilçemiz merkezinde yer alan Atatürk Parkı’nı kapsamlı bir yenileme projesiyle geleceğe hazırlamak için çalışmalara başladı. Sosyal yaşamın önemli merkezlerinden birisi olan park gerçekleştirilecek düzenlemelerle modern bir kimliğe kavuşacak ve vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına daha etkin şekilde cevap verecek. Hazırlanan proje kapsamında parkın altyapısı yenilenirken, kullanım alanları da günümüz ihtiyaçlarına uygun şekilde yeniden tasarlandı. Yürüyüş yollarından oturma alanlarına, peyzaj düzenlemelerinden sosyal donatılara kadar birçok noktada gerçekleştirilecek çalışmalarla parkın daha işlevsel ve konforlu hale getirilmesi hedeflendi. Çocuklar, gençler ve aileler için yeni sosyal alanlar oluşturulurken, parkın ilçemizin sosyal ve kültürel etkinliklerine ev sahipliği yapan önemli bir merkez haline getirilmesi planlandı.
BAŞKAN ÖZAŞKIN: “ŞUHUT’A YAKIŞAN BİR YAŞAM ALANI OLUŞTURUYORUZ”
Atatürk Parkı’nda başlayan çalışmalara ilişkin açıklamalarda bulunan Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, projenin ilçemizin yaşam kalitesine önemli katkılar sağlayacağını belirtti. Parkın her kesimden vatandaşın rahatlıkla kullanabileceği şekilde yeniden tasarlandığını ifade eden Özaşkın, “Atatürk Parkı’nı yalnızca bir dinlenme alanı olarak değil sosyal hayatın merkezlerinden birisi olarak görüyoruz. Bu doğrultuda yürüyüş yollarını yenileyecek, vatandaşlarımızın konforunu artıracak düzenlemeleri hayata geçireceğiz. Peyzaj çalışmalarıyla parkımıza estetik bir görünüm kazandırırken, modern oturma alanları ve yeni sosyal mekanlarla kullanım imkanlarını genişleteceğiz. Ailelerin, gençlerin ve çocukların güven içerisinde vakit geçirebileceği sosyal alanlar oluşturacağız. Engelli vatandaşlarımızın erişimini kolaylaştıracak düzenlemelerde projede yer verildi. Hedefimiz başlattığımız çalışmaların en kısa sürede tamamlanarak herkesin keyifle vakit geçirebileceği örnek bir yaşam alanını Şuhut’a kazandırmaktır.” Özaşkın, projeye destek veren Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Milletvekili Mehmet Taytak ile Kültür ve Turizm Bakanlığı’na teşekkür ederek açıklamasını tamamladı.
BAŞKAN ÖZAŞKIN: “ŞUHUT’A YAKIŞAN BİR YAŞAM ALANI OLUŞTURUYORUZ”
Atatürk Parkı’nda başlayan çalışmalara ilişkin açıklamalarda bulunan Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, projenin ilçemizin yaşam kalitesine önemli katkılar sağlayacağını belirtti. Parkın her kesimden vatandaşın rahatlıkla kullanabileceği şekilde yeniden tasarlandığını ifade eden Özaşkın, “Atatürk Parkı’nı yalnızca bir dinlenme alanı olarak değil sosyal hayatın merkezlerinden birisi olarak görüyoruz. Bu doğrultuda yürüyüş yollarını yenileyecek, vatandaşlarımızın konforunu artıracak düzenlemeleri hayata geçireceğiz. Peyzaj çalışmalarıyla parkımıza estetik bir görünüm kazandırırken, modern oturma alanları ve yeni sosyal mekanlarla kullanım imkanlarını genişleteceğiz. Ailelerin, gençlerin ve çocukların güven içerisinde vakit geçirebileceği sosyal alanlar oluşturacağız. Engelli vatandaşlarımızın erişimini kolaylaştıracak düzenlemelerde projede yer verildi. Hedefimiz başlattığımız çalışmaların en kısa sürede tamamlanarak herkesin keyifle vakit geçirebileceği örnek bir yaşam alanını Şuhut’a kazandırmaktır.” Özaşkın, projeye destek veren Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Milletvekili Mehmet Taytak ile Kültür ve Turizm Bakanlığı’na teşekkür ederek açıklamasını tamamladı.
Fotoğraflar
DİĞER HABERLER
- BAŞKAN ÖZAŞKIN SAHADA İNCELEMELERDE BULUNDU
- BAŞKAN ÖZAŞKIN KUAFÖR SALONU AÇILIŞINA KATILDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE BAŞARI MESAJI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, BİLİM ŞENLİĞİ’NİN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA HAKİM VE SAVCIYA VEDA PROGRAMI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ULUSLARARASI BLOK MERMER FUARI’NIN AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT’TA PARK VE YEŞİL ALANLARDA YOĞUN ÇALIŞMA
- ŞUHUT’TA MEYDANLAR ÇAY OCAKLARIYLA CANLANDI
- ÖĞRENCİLER ŞUHUT’UN TARİHİ MİRASINI YERİNDE TANIDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN, JANDARMA TEŞKİLATI’NIN KURULUŞ YIL DÖNÜMÜNÜ KUTLADI
- BELEDİYE PERSONELLERİMİZ SAĞLIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖNÜLLERE DOKUNAN ZİYARETLER
- ŞUHUT’TA MARKETLERE ZABITA DENETİMİ DEVAM EDİYOR
- ŞUHUT BELEDİYESİ HAŞERE RİSKİNE KARŞI SAHADA
- ŞUHUT’TA YAĞMUR ALARMI: EKİPLERİMİZ SAHADAYDI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN TBMM’DE YATIRIM TEMASLARI
- BAŞKAN ÖZAŞKIN’DAN GÖMÜ BELEDİYESİ’NE ZİYARET
- BAŞKAN ÖZAŞKIN ŞUHUT HALK EĞİTİMİ MERKEZİ YIL SONU SERGİSİ AÇILIŞINA KATILDI
- ŞUHUT MİLLET KUPASI’NDA KURALAR ÇEKİLDİ: İLK MAÇLAR 8 HAZİRAN’DA
- BELEDİYE MECLİSİ HAZİRAN AYI OLAĞAN TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Hızlı Erişim













