Whatsapp Destek
0272 718 20 01

ŞUHUT BELEDİYESİ AŞURE PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

ŞUHUT  BELEDİYESİ  AŞURE PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
26/06/2026 Cuma

Şuhut Belediyemiz tarafından Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen geleneksel aşure programında vatandaşlara aşure ikram edildi. Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın'ın da katıldığı etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemine vurgu yapıldı.

Şuhut Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğümüz tarafından Muharrem ayı kapsamında düzenlenen geleneksel aşure programı vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Hz. Mevlana'nın 7. kuşak torunu olarak bilinen Büyük Mutasavvıf Sultan Divani Hazretleri'ni anma ve geleneksel şifalı aşure etkinlikleri kapsamında Ulu Cami'de düzenlenen program Cuma namazının ardından dağıtılan 2 bin kase aşure ikramıyla devam etti. Muharrem ayının manevi atmosferini yaşatmayı amaçlayan etkinlikte paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duyguları ön plana çıktı. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği programa katılan Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıttı ve vatandaşlarla sohbet etti. Başkanımız Özaşkın, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmesini temenni ederek, bu tür geleneklerin toplumsal dayanışmanın güçlenmesine önemli katkılar sunduğunu ifade etti. Programa katılan vatandaşlar ise düzenlenen organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek Şuhut Belediyemize teşekkür etti. İlçemizde geleneksel olarak sürdürülen aşure programı vatandaşlara yapılan ikramların ardından sona ererken, Muharrem ayının manevi iklimi birlik ve beraberlik mesajları eşliğinde bir kez daha yaşatıldı.

Fotoğraflar
ŞUHUT  BELEDİYESİ  AŞURE PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
ŞUHUT  BELEDİYESİ  AŞURE PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
ŞUHUT  BELEDİYESİ  AŞURE PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ
ŞUHUT  BELEDİYESİ  AŞURE PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ