Whatsapp Destek
0272 718 20 01

BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU

BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
26/06/2026 Cuma

Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, karne heyecanını öğrencilerle paylaşarak, "Her karne; emeğin, azmin ve başarının en güzel göstergesidir. Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda her zaman yanlarında olmaya devam edeceğiz" dedi.

Şuhut ilçemizde 2025-2026 eğitim-öğretim yılının kapanış töreni Kurtuluş İhsan Küçükarslan İlkokulu'nda düzenlendi. Karne heyecanının yaşandığı programa Şuhut Kaymakam Vekili Emrah Aslan, Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ebubekir Bozkurt, İlçe Jandarma Komutanı Mehmet Özcan, İlçe Emniyet Müdürü Atilla Çınar, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı. Tören kapsamında sınıfları ziyaret eden Başkanımız Özaşkın ve  protokol üyeleri, öğrencilerin karne sevincine ortak olarak başarı belgeleri ve karnelerini takdim etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen protokol üyeleri, yaz tatilini verimli değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulunurken, öğretmen ve velilerin emeklerine de teşekkür etti.

HER BAŞARI, GELECEĞİMİZE YAPILAN EN DEĞERLİ YATIRIMDIR
Karne töreninde açıklamalarda bulunan Şuhut Belediye Başkanımız Muhittin Özaşkın, eğitimin toplumların kalkınmasındaki en önemli unsur olduğuna dikkat çekerek, çocukların geleceğe en iyi şekilde hazırlanmasının ortak sorumluluk olduğunu ifade etti. Özaşkın, "Bugün öğrencilerimizin bir yıllık emeklerinin karşılığını aldığı anlamlı bir günü hep birlikte yaşıyoruz. Her bir evladımızın başarısı bizleri gururlandırıyor. Eğitim alanında yapılan her yatırımın geleceğimize yapılan yatırım olduğunun bilinciyle hareket ediyoruz. Belediye olarak okullarımızın ihtiyaçlarının karşılanması, öğrencilerimizin daha iyi şartlarda eğitim alabilmesi ve eğitim projelerine destek verilmesi konusunda bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da üzerimize düşen sorumluluğu yerine getirmeye devam edeceğiz. Tüm öğrencilerimizi, onları büyük fedakarlıkla yetiştiren ailelerini ve özveriyle görev yapan öğretmenlerimizi gönülden kutluyorum. Çocuklarımıza sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili diliyorum." dedi.
 

Fotoğraflar
BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU
BAŞKAN ÖZAŞKIN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU